12 mar 2012

Znowu nie mam pomysłu na sensowny tytuł :D

No i znowu jestem śpiąca.. Nie ma to jak zarywać noce, a potem zrzędzić, że się nie wyspało ;)

No, ale w sobotę spędziłam 12 godzin na uczelni i nawet dziś czuję jeszcze zmęczenie. Niby siedzi się tylko na wykładach, słucha, ewentualnie odpowiada czy wyraża swoją opinię na jakiś temat, ale to jest męczące jak cholera. Szczególnie jeśli chodzi o psychologię, która wcale nie jest taka prosta jak się niektórym wydaje.

Eh.. miał być piękny wpis, ale kompletnie nie wiem co napisać jeszcze.. Trudno. Biorę kolejny łyk herbaty i czas sprawdzić co w telewizji, bo wszystkie książki skończyłam i nie mam co czytać ;)

Adieu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz